بچه ها کسی هست بچش بدماشین باشه؟بهش دارو میدید؟

۴ پاسخ

دختر منم اینطوره دمیترون بده قبل رفتن

اره دختر من
بهش دمیترون بده ۱ سیسی نیم ساعت قبل از اینکه برین تو جاده

ی مدت بود اگر منظورت گریه کردنو بی تابی کردنه
بعدانقدر بردیمش دور دور سرشو از پنجره برد بیرون درست شد الحمدالله
ی بار از تجریش تا خود خونه گریه کرد

سوال منم هست، یه دختر من این مدلی ، انگار تو ماشین حالش بد میشه رفلاکس هم میکنه

سوال های مرتبط

مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی
مامان آنیسا💗 مامان آنیسا💗 ۲ سالگی
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان گل پسری♥️ مامان گل پسری♥️ ۱ سالگی