۱ پاسخ

من دیفن هیدرامین زدم هر وقت خواست بهش دادم اما خودش اه اه کرد و نخورد،ی کاری نکردم ک دلش بمونه پیشش

روزا خیلی اذیت نکرد،بیرون میبردم،مهمونی و اینا،خوراکی و غذاهای مورد علاقشو دادم
شبا خوابیدنی هم‌ک روی پا میخوابوندم
وقتی نصفه شب بیدار میشد برای شیر بغلش میکردم می‌بردم آشپز خونه بهش آب یا شیر و شیر کاکائو میدادم
بعضی وقتام‌ کیک میدادم ک شیر شه سنگین بخوابه و گرسنه نشه

دیگه کم کم تعداد بیدار شدناش کم شد نصفه شب و پا میشد آب میخواست فقط
شبا قبل خواب هم سعی کن سیرش کنی تا راحت تر بخوابه

سوال های مرتبط

مامان آقامهراد مامان آقامهراد ۲ سالگی
مامان فندقک و تو دلی مامان فندقک و تو دلی ۲ سالگی