من دیفن هیدرامین زدم هر وقت خواست بهش دادم اما خودش اه اه کرد و نخورد،ی کاری نکردم ک دلش بمونه پیشش
روزا خیلی اذیت نکرد،بیرون میبردم،مهمونی و اینا،خوراکی و غذاهای مورد علاقشو دادم
شبا خوابیدنی همک روی پا میخوابوندم
وقتی نصفه شب بیدار میشد برای شیر بغلش میکردم میبردم آشپز خونه بهش آب یا شیر و شیر کاکائو میدادم
بعضی وقتام کیک میدادم ک شیر شه سنگین بخوابه و گرسنه نشه
دیگه کم کم تعداد بیدار شدناش کم شد نصفه شب و پا میشد آب میخواست فقط
شبا قبل خواب هم سعی کن سیرش کنی تا راحت تر بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.