۴ پاسخ

شماهم وقتی رفلاکسش بدتر میشه شیر کمتر میخوره؟

لعنت ب رفلاکس
پسرمن شیر ک میخوره درجا همون شیرو بالا میاره ولی جهشی نیستا تا میاد آروغ بزنه همشو میده بالا
خیلی ناراحتم براش وزنم نمیگیره

دکتر به پسرمن فاموتیدین داد
ده روز استفاده کردیم به دستور دکتر
خیلی بهتر شد

تا یک سالگی همینطوریه عزیزم هی کم و زیاد میشه شدتش.
پسر من کمکی میخوره امروز دوباره شیر رو جهشی بالا آورد بعد دو ماه که فکر میکردم دیگه خوب شده. دکترش گفت رفلاکس تا یک سال حتی دو سال مهمونمون هست متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی