۴ پاسخ

منکه هیجی نمیخورم یعنی هیجیاااا بقران انقدرم دعوام میکنن شیرمم چرب نیس بچم همش گشنشه کمکی ندم اصلا سیر نمیشه

اینارو نخور
منم پسرم کیدیزول میدم بهش وگرنه بیچاره ام میکنه

تصویر

برا من داره بهتر میشه از وسطای دوماهگی بهتر شد

اخ گفتیییی. کم اوردیم برای این رفلاکس

سوال های مرتبط