منکه هیجی نمیخورم یعنی هیجیاااا بقران انقدرم دعوام میکنن شیرمم چرب نیس بچم همش گشنشه کمکی ندم اصلا سیر نمیشه
اینارو نخور
منم پسرم کیدیزول میدم بهش وگرنه بیچاره ام میکنه
برا من داره بهتر میشه از وسطای دوماهگی بهتر شد
اخ گفتیییی. کم اوردیم برای این رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.