مامانا اوج رفلاکس‌تا کی هست؟

۹ پاسخ

برا من از شروع ۵ ماهگی خیلی خیلی کمتر شد. نگران نباش بچه با بچه فرق داره. فقط حتمن بعد شیر بادگلوشو بگیر وقتی هم تازه شیر خورده تکونش زیاد نده. شیبدار هم بخابون خیلی مهمن اینا

نمیدونم والا ولی پسرمنم اوایل هی زور میزد و شیر کم میخورد و بالا میاورد، شیرش شد بیومیل ar خوب تر شد ولی یبوست داشت میگرفت، معده ش دیر به دیر کار میکرد، مجدد شد بیومیل پلاس ۱ خوب بودها ولی چندروزه یه کوچولو زور میزنه و شیر کم میخوره🥲🫠

ببین تو همین گهواره یه خانمی برای رفلاکس قطره پروتکت پویا رو به من معرفی کرد گرفتم خیلی موثره

واسه دختر من 3 هفته پیش ک آخرش بستری شد انقدر بالا اورد🫠🫠
بعدش کمتر شد و الان نهایتا روزی 2بار اضافه شیرو بالا بیاره

بچه من الان خیلی بی قراری میکنه با جیغ و داد شیر میخوره اونم کم دارم روانی میشم

من غذا کمکی دادم خیلی کم شده

پسر منم هنوزم بالا میاره 🫠

تا یکسالو نیم دوسال ادامه داره

تا وقتی ک روانی بشی مثل من🤣😂

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی ۱۶ ماهگی
مامان 🩷نیلا نیکان 💙 مامان 🩷نیلا نیکان 💙 ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی