اونجا نرو اصلا، بجز قيمت بالاش ج ازمايشش با ابن سينا و رويان خيلى بدتر ميزنه، همسرم تو فاصله ٤ روز مام و رويان ازمايش داد مام dfi زد ٣٨ رويان زد ٢٥ بعد رفت ابن سينا اونجام زد ٢٥
فقط آزمایش اسپرم خالی؟😐ما مرکز خصوصی انجام دادیم ۵۰۰
برو آزمایشگاه پارسه تو اریا شهر با بیمه زیر ۱ تومن در میاد
مام همه جیز گرونه
برو کلینیک امید نصف مام یا حتی کمتر درمیاد واست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.