۴ پاسخ

اونجا نرو اصلا، بجز قيمت بالاش ج ازمايشش با ابن سينا و رويان خيلى بدتر ميزنه، همسرم تو فاصله ٤ روز مام و رويان ازمايش داد مام dfi زد ٣٨ رويان زد ٢٥ بعد رفت ابن سينا اونجام زد ٢٥

فقط آزمایش اسپرم خالی؟😐ما مرکز خصوصی انجام دادیم ۵۰۰

برو آزمایشگاه پارسه تو اریا شهر با بیمه زیر ۱ تومن در میاد

مام همه جیز گرونه
برو کلینیک امید نصف مام یا حتی کمتر درمیاد واست

سوال های مرتبط

مهر مادری🙏 مهر مادری🙏 قصد بارداری
فاعزه فاعزه قصد بارداری