خانوما تاریخ مصرف پدی لاکت هم یک ماهه؟

۲ پاسخ

دکتر من گفت پدی لاکت چون یخچالیه تا دوماه میتونه استفاده بشه

عزیزم روی تمام داروهاشون نوشته
اما این داروها فک کنم همشون سی روزه ان

سوال های مرتبط