اینم از ناهار پسری😊

تصویر
۲ پاسخ

خیلی زیاد نیس؟ چقدرشو میخوره؟

خیلیم عالی
نوش جون پسری باشه
فقط یسوال برنجتون عنبربوعه؟
واینکه هویج و تست حساسیت گرفتین

سوال های مرتبط

مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان آریا💙🩵💙 مامان آریا💙🩵💙 ۱ سالگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی