مرغش حتما ترکیب ران و سینه باشه. موقع اب پز کردن مرغش بهش اویشن و نمک و پودر سیر و یکم فلفل سیاه میزنم. حتما هویج میزنم. بعد خنک شدن با دست و دلبازی سس مایونز میزنم.
هویج میزنم . به مرغش سیر و نمک میزنم
تخم مرغ نزن بوی الویه را بد می کنه
آبلیمو حتما بزن چون نمیزاره بوی مرغ غالب بشه و رنگ و بوی سیب زمینی عوض نمیشه البته به نظرم آبلیمو شیشه ای بزن آب لیمو طبیعی اصلا جالب نمیشه خصوصا اگر قبلا گرفتی تو شیشه نگه داشتی
حتما شب قبل سیب زمینی و مرغ را آب پز کن بزار تو یخچال صبح رنده کن و سس بزن
آب مرغم نریز بوی مرغ می گیره
حتما هم جعفری ریز خرد کن بریز داخلش مزه بهشت می گیره
تخم مرغ اصلا نزن.آبلیمو اصلا نزن فقط فلفل سیاه و نمک و سس.وقتی مرغتو میپزی قشنگ پیاز و ادوسه و سیر بریز تو آبش اگه دیدی بو نمیداد آبش و خوشمزه بود چند قاشق ازش بریز تو مواد الویه
من مرغ رو که میپزم نیم ساعت آخر پختش سیب زمینی رو اضافه میکنم که با آب مرغ بپزه
یدونه هویج هم با مرغ میپزم اونم رنده میکنم تو مواد سالاد
توی سسش هم یکم فلفل سیاه میزنم
سسش هم زیاد باشه
ترکیبش هم با سینه مرغ و سیب زمینی و هویج و تخم مرغ و نخود فرنگی و خیارشور با سس هست
توی ظرف فلزی اصلا نریز حتی همش هم نزن تو ظرف فلزی
بنظرم الویه نوع سسش کع خوشمزه اش میکنه
من همیشه سس مایونز با ماست قاطی میکنم با یکم ابغوره نمک و فلفل سیاه و نعنا خشک
اگر بخوای الویه یکم طعم ترش داشته باشه میتونی از ماست محلی استفاده کنی و اینکه
سیب زمینی ها بعد از ابپز شدن با چنگال کاملا پوره کن بعد مرغ و اگر دوست داشتی کالباس و خیار شور و نخود فرنگی اضافه کن من دوست دارم هویج زیر دندونم بره خام خورد میکنم اگر دوست ندارید میتونید ابپز کنید و اخر که سس زدی باز قشنگ با چنگال هم بزن که حالت چسبندگی داشته باشه
حتما موادت سرد بشه بعد سس بزن
بعد من اصلا تخم مرغ نمیزنم به الویه خیلی خوشمزه تر میشه از نظر من
ب نظرم وقتی مرغ یا کالباسش یکم بیشتر باشه خوشمزه تره از آب مرغ میتونی یکم به موادت بزنی اونم خوشمزه اش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.