۲۳ پاسخ

دختره

دختره

دختره

ضربان قلبش وقتی که تشکیل شده بود چند بود

چند هفته بودی رفتی ضربانش اینقد بوده؟؟

دختره

دخترررر

دختر ه

خانوما برا من هشت هفته و سه چهار روز ضربانش ۱۷۹ بود جنسیتش چیه بنظرتون؟

دختره؟؟

پسره

دخترع

پسره فک کنم

دختر
.

۷هفته و ۱ روز رفتم ضربان قلبش ۱۵۱بود بنظرتون پسره یا دختر؟!

دختر؟؟

پسرع

پسر

پسر فکر کنم

دختر

پسره.

پسره

پسره؟!؟

سوال های مرتبط

مامان آنارام🎀🩷 مامان آنارام🎀🩷 هفته پنجم بارداری
پسرم و🩷💙🩷 پسرم و🩷💙🩷 قصد بارداری
نیلا ی نیلا ی قصد بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس هفته پنجم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
آوا آوا قصد بارداری