۵ پاسخ

بعد عمل کلا سر و گردنت رو تا ۱۰ساعت تکون نده صاف بدون بالش بخواب وگرنه سردرد بدی میگیری

یکم درد داره ولی خوبه بهتر از طبیعیه

نمیدونم خوبه یا بده ولی راحت ترین کارو میکنی 😂
طبیعی واقعا روحیه قوی میخاد
منم هنوز نتونستم روحیه خودمو بسنجم

واقعا عالی هست

بهترین کار دنیارو انجام میدی
🤌🤌

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان روژدا🤎🐻🍩 مامان روژدا🤎🐻🍩 روزهای ابتدایی تولد