این دفعه هم که میخوام سزارین بشم رو‌همون جایزقبلی میبره؟

۳ پاسخ

برا من که همون بود اصلا هم درد نداشتم سزارین دوم عالیه

من شنیدم جای قبلی

نه چندسانت بالا یا پایینتر میبرن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد