۶ پاسخ

عزیزم ببر یه دکتر دیگه بگو چندبارم نیستاتین مصرف کردی خوب نشده ببین چی میگه

ببر دکتر بگو با نیستاتین بهتر نشده فلوکونازول میده

قطره نیستاتین هر 12ساعت15قطره

میزنم فایده نداره

اگه شیرخشک میدی شیشه اش رو عوض کن
هرموقع خواستی شیر بدی قشنگ با آب جوش شیشه هاشو بشور
یا شیر خودت میدی هر سری شیر میدی سینتو بشور با آب
سوتین دوبار در روز عوض کن
انشالا خوب میشه
قطره نیستان هم بزن

قطره نیستاتین‌ از داروخونه بگیر بعد از شیر خوردن با گوش پاک کن بزن داخل دهنش قشنگ چند بار بزن بعد از هر بار شیر خوردن هم بزن که چند دقیقه بمونه

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی