برای خوب شدن برفک دهان بچع چیکار کنم؟

۲ پاسخ

من نیستات میدم خوش خوره بچه هم میخوره سرسینع هم یه ذره موقع شیر دادن میزنم

نیستات دادم

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان دردونه❤️ مامان دردونه❤️ ۶ ماهگی