ماه اول اینجوریه عزیزم
منم بچه اولم دست تنها تو غربت افسرده شدم و اصلا نميدونستم افسرده ام شاید یکسال و نیم طول کشید تا خنب شم ااان دخترم ب دنیا اومده مراقبم ک افسرده نشم... تا بچه میخوابه میخابم یا موهامو شونه میکنم میبافم چون اینجوری تایم بیشتری موهام مرتب میمونه لاک میزنم آرایش میکنم جمعه ها و بعضی شبا ب شوهرم میگم با ماشین میریم بیرون جفت بچها رو نگه میداره من تنهای یکم میرم چرخ میزنم تو پارک بازار یا حرم
بخاطر کم خوابیه بچه ات مادرت نگهداره بخواب
طبیعیه گلم
اصلن ب افسردگی بها نده ک بدتر میشی
اگ کمکی پیشت کسی هست بگو یه ساعتی بچه رو نگهداره برو دوش بگیر ارایش کن اهنگ شاد بزار اصلن الان ب شکم و اضافه وزنت فکر نکن مهم نیست همه چی ب مرور زمان درست میشه ب نینی ک بغلته فکر کن ازش لذت ببر چون خیلی زود بزرگ میشه و دلت برا اینروزاش تنگ میشه
طبیعیه عزیزم سخته ولی میگذره هممون این روزا و این حسا رو گذروندیم کم میشه به مرور
تازه زایمان کردی همه اینا طبیعی
یه مدت طول میکشه برگردی رو روال و قلق دستت بیاد
هممممه اینا درست میشه به زودی
این حس طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.