دندون درد خیلی بده
من که سه تا هستن من چی بگم
بزرگتر بشه بهتر میشه حالا امیرحسین کولیک داره رفلاکس شدید داره ببین دست تنها من چی میکشم شبا کلا خیابونیم از ۱۲تا ۳ تا اقا بخابه .
ایهانم ببر متخصص دندان گناه داره
عزیزم همه همینطورن عادیه ـ
بعد بخاطر وجود بچت خداروشکر کن این روزا هم میگذره
قرار نیست همیشه خونه مرتب و غذا رو گاز باشه
من از وقتی بچه دنیا اومده هی نگاش میکنم هی میگم خدایا شکرت
اغوشی بگیر ب کارات برس منم پسرم فعلاچون توجمع هستم میتونم ی چیزی بخورم بایداعوشی بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.