بعد واکسن ۶ماهگی
من پایان ۴ ماه . واکسن رو بزنم یکم بعدش شروع میکنه
پسرم ۵ ماهو ۱۷ روزش بود شروع کردم
معمولا از پایان ۶ماهگی شروع میکنن
اما بعضی بچه ها که رفلاکس دارن ازپایان ۴ماهگی میدن مثل دختر من که از۴ماهگی واسش شروع میکنم چون رفلاکس داره
از شیش ماهگی اگه پزشک بگه زودتر
از پایان ۵ماهگی و اغاز ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.