واقعا چجوری به ۳ تا بچه فکر میکنید😅
اصلا کاری به بعد مالی و هزینه هاش ندارماا
از نظر روانی و جسمانی😃
حالا باز دوتا یه چیزی ولی سه تا دیگه نه نه نه
والا ما تو یکیش موندیم داری راهی تیمارستان میشیم به دومی فکر نمیکنیم چه برسه سومی😂😂😶🌫️😶🌫️🫠🫠
وووییی سه تاااا😑😑
من منتظرم همین یکی زود بزرگ بشه برم به خودم برسم البته تا اون موقع راهی تیمارستان نشده باشم🤣
۲تاشم سخته
عزیزم بچه هر چند تا داشته باشی بستگی به توانایی بدنیت داره ولی من شخصا بچه داشتن سه یا چهار تا رو دوست دارم و الان سه تا رو دارم خداروشکر
من بچه سومم ناخواسته بود و با اینکه اولی و دومی بزرگ شدن ولی بازم خیلی خیلی سخته هم از لحاظ جسم هم روح نابود شدم بنظرم تا شرایط روحی و جسمانی و مالی ندارید اصلا به بچه دوم وسوم فکر نکنید چون فقط خودتون داغون میشید
هععععععی سخته یکم ولی اگه اوضاع مالیت خوبه بیار
ب نظرم بچه یکی کمه دوتاشم زیاده
دوتا چطوریه؟
منم دوتادارم خیلی میخوام بدونم اگه سخت نیس بیارم😅😅
عزیزم یکی هم زیاده از نظر من در کل بچم آروم ولی باز سختی داره
خواهرشوهرم داره خودش ک هیچ ماهم دیوونه شدیم ازدستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.