۱۲ پاسخ

واقعا چجوری به ۳ تا بچه فکر میکنید😅
اصلا کاری به بعد مالی و هزینه هاش ندارماا
از نظر روانی و جسمانی😃
حالا باز دوتا یه چیزی ولی سه تا دیگه نه نه نه

والا ما تو یکیش موندیم داری راهی تیمارستان میشیم به دومی فکر نمیکنیم چه برسه سومی😂😂😶‍🌫️😶‍🌫️🫠🫠

وووییی سه تاااا😑😑
من منتظرم همین یکی زود بزرگ بشه برم به خودم برسم البته تا اون موقع راهی تیمارستان نشده باشم🤣

۲تاشم سخته

عزیزم بچه هر چند تا داشته باشی بستگی به توانایی بدنیت داره ولی من شخصا بچه داشتن سه یا چهار تا رو دوست دارم و الان سه تا رو دارم خداروشکر

من بچه سومم ناخواسته بود و با اینکه اولی و دومی بزرگ شدن ولی بازم خیلی خیلی سخته هم از لحاظ جسم هم روح نابود شدم بنظرم تا شرایط روحی و جسمانی و مالی ندارید اصلا به بچه دوم وسوم فکر نکنید چون فقط خودتون داغون میشید

هععععععی سخته یکم ولی اگه اوضاع مالیت خوبه بیار

ب نظرم بچه یکی کمه دوتاشم زیاده

دوتا چطوریه؟

منم دوتادارم خیلی میخوام بدونم اگه سخت نیس بیارم😅😅

عزیزم یکی هم زیاده از نظر من در کل بچم آروم ولی باز سختی داره

خواهرشوهرم داره خودش ک هیچ ماهم دیوونه شدیم ازدستش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💓 مامان پرنسس💓 ۲ سالگی