سلام جنین من 1983 گرم هست ایا وزنش کمه

۱۰ پاسخ

بله.

فک کنم کمه عزیزم
حلیم.ابگوشت.بستنی.عدسی.اینارو بخور

من36هفته بچم 2900بود عزیزم
شماهم هفتت بالاس وزن بچه یکم از حد نرمال پایینه چیزای مقوی بخور مثل آجیل ،حلیم،بستنی،ابگوشت،دلسترو اینا

من 34هفته سونو رفتم وزنش 2160بود دکتر گفت کمه

بله ک‌کمه

خدمت شماا.

تصویر

بستنی و سیب زمینی زیاد بخور وزنش بیاد بالا تر عزیزم

آره کمه

آره عزیزم چیزای پروتین دار بخور بذار تو این ۴ یا ۵ هفته خوب وزن بگیره
بستنی مغزیجات سینه مرغ سیب زمینی آبپز

فک کنم کمه عزیزم

سوال های مرتبط