دکتر به من گفت هرچی خودتون تو خونه میپوشید تن بچه هم همونو کنید نه کمتر نه بیشتر
طرق ما هنوز گرم نشده ☹️
والا دکتر به خواهرشوهرم گفته که تو تابستون بچه باید یه لایه بیشتر از خودمون لباس داشته باشه.
یعنی همون یه زیردکمه ای زیر لباسش باشه کافیه. نیاز نیس خیلی بپوشونی
بچه هم دمای مادر یکی دو درجه گرم تر
شورت و رکابی که تنش نکن الان زوده.من یه رکابی از زیر تنش میکنم یه آستین کوتاه از رو با یه شلوار دمای خونمون هم مثل شما کم و زیاد میشه همش ولی مشکلی پیش نمیاد خداروشکر
دکتر به من گفت با یک لایه لباس دمای خونه ۲۲ درجه باشه برای بچه همیشه هم براش فقط یه زیر دکمه آستین کوتاه میپوشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.