۶ پاسخ

سلام چ خوشگله چند خریدی پیانو رو

چند گرفتی عزیزم منم می‌خوام برا دخترم بخرم

عزیزم چند خریدین پیانوشو

اع دختر منم داره🥰🥰

اوف😍😍
کی بیایم خواستگاری 😍😁😁

وااو چ خوشتیپم هستن😎🥹

سوال های مرتبط