۶ پاسخ

خودم نعنا و زنیان میخورم عرقشو به دخترمم اگه خیلی دل درد شد گریپ واتر میدم و مهم تر از همه اینا پرهیز غذایی رو از وقتی شروع کردم بهتر شده لبنیات و حبوبات و پرتقال نارنگی لیمو ترش
دارچین فلفل
رب گوجه
سس ها
نوشابه اینارو نمیخورم

شربت گریپ میکسچر

ایزی کولیک

من اینفاکول و کولیف میدادم

ممن عرق نعنا میدم
کولیک رفلاکس

من کولیکز یدونه دادم الان که یک شربت گرفتم اونو میدم گاهی اوقات که میبینم گریه میکنه

سوال های مرتبط