۵ پاسخ

اکثرا منشی ها نمیگن
میگن از خود دکتر باید بپرسین

من تلفنی زنگ زدم جرات نداشتن بگن

بستگی داره بعضی ها میترسن تلفنی بگن چون خلاف قانونه مدرک میشه براشون

اگه تکمیلی داری زیرمیزی نمیخواد بدون تکمیلی ام ۵۰میگیرن برو نیمه خصوصی انجام میدن

زنگ بزنی میگن

سوال های مرتبط