خانوما واکسن هفت سالگی درد داره چجوریه

۶ پاسخ

دختر من تب نکرد ولی دستش یاد کرد و خوب تکون نمخورد بستگی به بدن داره هر بدنی متفاوت

نه عزیزم نگران نباش من پسرم اصلا تب نکرد خداروشکر فقط یخورده جای واکسنش یکی دو روز درد خفیف داشت

مال پسر من روزاول یکم تب کرد بعدجاش یکم‌باد کرده بودامادردی ک غیرقابل تحمل باشه نداشت بازبستگی ب بچت داره پسرمن یکم‌ نازداره😅

۷سالگی مگه واکسن داره اون ۶سالگی مگه نبود؟

نه درد نداره ... پسر من تب هم نکرد

نه زیاد من پسرم اصلان نفهمید

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان تینا مامان تینا ۶ ماهگی
مامان دیار کوچولو مامان دیار کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری