وقتی بهوش میای خب اره درد داره ناسلامتی ۷ لایه پاره شده ولی وقتی نینی رو میبینی بهش شیر میدی یادت میره🫠🥹 من پمپ درد داشتم بدک نبود شیاف حتما باید بذاری دیگه خیلیی قابل تحمل میشه. چند قدم باید راه برین تا شستشو کنند و لباس جدید بپوشین خب اونجا از درد بخدا میرسی ولی بازم قابل تحمل و شیرینه.خونه که اومدم شیاف میذاشتم خیلی دردام قابل تحمل بود بعد از ۳-۴ روز حالم عالی شد و قشنگ سرپا شدم.البته خانومای سزارینی باید تا ۴۰ روز رعایت کنند و اصلا کار سنگین انجام ندن.
نه واقعا سخت نیست دروغ نگم فقط قسمت سوند گذاریش بده🥲
والا من خیلی اذیت شدم دوقلو داشتم شکمم خیلی باز کرده بود نمیتونستم بشینم از درد
دورو بر من هرکی سزارین کرده میگه هیچ دردی نداره انگار قلقلکت میدن بی حسی نمیفهمی
خودتو نترسون بدن تا بدن فرق میکنه استانه تحملا فرق میکنه ولی به نظرم محدودیت نداری ورزشای بارداریو بکن زایمان راحتی خواهی داشت
نه آنچنان درد نداره من حتی مسکنم مصرف نکردم
حالا بزا ببینیم جنگ چی میشه یهو دیدی خونه قابله آوردیم زاییدیم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.