۹ پاسخ

به نظرم اولش از تخت میای خیلی درد داشت برا من

خدا هر دردی ب هرکسی میده تحمل اون دردم میده بهش اصلا ب اینا فکر نکن ب اون روز میرسی اون روزم میگذره اصلا یادت نمی‌مونه از الان استرس نده ب اون بچه

درد زخمه. مثل بقیه جراحی. با شیاف قابل تحمله

روز اول دوم خیلی سخته و درد زیاد داره با شیاف قابل تحمله،بعدش دیگ دردزیادی حس نمیکنی

درد نداره فقط موقع بلند شدن انگار یه سنگ بزرگ بستن به شکمت تورو باخودش می‌کشه پایین

ب نظر من بستگی ب بدن خودت داره من داشتم میمردم ازدرد ی خانومه سزارین بود تازه آورده بودن زیاد‌درد نداشت

فقط اونیکه گفته مث درد پریودیه😑خواهر ۷لایه بریدن اصلا دردش قابل گفتن نیس

دردش توصیف کردنی نیست 😁

میگن باشیاف قابل کنترله

سوال های مرتبط

مامان محسن💙🧿 مامان محسن💙🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری