۴ پاسخ

من دوقلوش رو گرفتم میدونم که کاربردی هست

من اینو گرفتم تنظیم شیب برای رفلاکس هم داره ،کمر بند نگه دارنده داره راحت جمع میشه

تصویر

سلام من خریدم هنوز استفاده نکردم ولی مامانم میگفت ماازقدیم ازهمینا استفاده میکردیم وبرای نی نی بهتره

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی  میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ ماهگی
مامان ناژیا مامان ناژیا هفته سی‌وپنجم بارداری