خانوما بانوج بهتره یا گهواره ؟؟

۴ پاسخ

من ازاین بانوج‌میترسم آخه به دوتا گره وصل

من بانوج گرفتم

من رفتم بانوج بگیرم دیدم مدل جدید تر اومده که بهتره و بزرگتره . تو گوگل بزن گهواره فرهان ببینش. قشنگتر بود

تخت مدل ویرا دلیجان کسی استفاده کرده؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی