بچه هاتون خیلییییی اعصبیتون کنن چیکار میکنید؟؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

میریزم توی خودم که یه وقت خدایی نکرده داد نزنم

هیچی تو دلم حرص میخورم

نفس عمیق میکشم

نهایت دو تا میزنم تو گوش خودم یا تو سرم

میریزم تو خودم اکثرا. یبار نشستم زدم تو سرم از شدت عصبانیت. اونم اومده بود میزد تو سرم 😂😂😂

میرم قایم میشم ، هم اون آروم میشه هم من خودمو کنترل می کنم

هیچی فقط ازش فاصله میگیرم

من فقط همش با خودم میگم این بچست نباید بزنیش یا دعواش کنی تمام سعیمو میکنم کاریش نداشته باشم

حرص میخورم

یه کلمه میگمم یزدااااااااااان
گریه میکنه میاد بغلم بدتر میکنه

فقط مدارا اسمش روشه دیگه بچست

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی