۷ پاسخ

منم مثل شما خیلی سختتتت ما جرا اینقدر عاشقشونیم اخه مامانای ما هم مارو اینقدر دوست داشتن ! من دیوونشم منم اباساشو جمع میکنم چند تا یادگاری نکه میدارم بقیه شو میدم به یه نفر ک‌نیتز داره بچش از بچه من کوچکتر

ای جااان دل😍😍😍
ما تا حالا چند سری جمع کردم.
واقعا آدم فکرشم نمیکنه. فیلم روز اولشو می‌دیدیم گفتم وای چجوری جرات میکردم بغلت کنم انقد نحیف و بی جون بودی اخه؟؟ 😍😍

ای جان دلم
منم لباس کوچولوهاشو جمع کردم دلم گرفت
قربونش بشم

انشاالله خریداری عروسیش ♥️

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

چقدر لباس داشتی واسه همین یه تایم کوتاه:))))

ایشالا عزیزم خدا دامن همه رو سبز کنه مخصوصا اونایی که چشم انتظارن

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها😚 مامان دو قلوها😚 ۱۰ ماهگی