۴ پاسخ

خب نسبت ب تولدش خوبه

اگر خودت یا باباش سراتون بزرگه طبیعیه

مگه چقد باید باشه

نگفت بهداشت زیاده؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی