امروز خدا ب روم رحم کرده خیلی خیلی خطرناک بود خدا رحم کرده ب بچم خدایا خیلی خیلی ممنون شکرت خدایا ممنون ک هوای پسرمو داشتی ( قضاوت نکنید )
من دست تنها هستم تو این شهر خانواده ام ازم دورن پسرم ۳روزه اصلا خواب نداره در حد ۵ دقیقه می‌خوابه همش نمیدونم چرا من دیشب کم آوردم داشتم گیج میرفتم لبه تخت بودم بچه هم رو پام گذاشته بودم تکون میدادم همونجوری خوابم برده بود بچم گریه کرد بیدار شدم دیده با دهن نمیدونم چطوری افتاده کنار پام رو دهن بود صداش خیلی کم میومد ک بیدار شدم برش داشتم نفس کشید شیرش دادم آروم شد خدا بهم رحم کرد ک گریه کرد بچم وگرنه اصلا نمیفهمیدم رو دهنش افتاده زود خدا ب روم رحم کرد پایین تخت نیوفتاد از دیشب اعصابم خورده همش این میاد تو ذهنم میگم من چقدر مادر بدی هستم ک بچم این اتفاق بیوفته براش خیلی اعصابم خورده همش نگاش میکنم گریه میکنم میگم شکرت ک سالمه بچم 🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭🥺لعنت ب کولیک و رفلاکس

۱۷ پاسخ

صدای سشوار دانلود کن تا بخوابه عزیزم.ببر دکتر نخوابیدن باعث میشه خوب رشد نکنه.عزیزم یک وقت شیر جوش ندادی که نمی خوابه.

عزیزم.خدارحم کرده.فکرهای بد روز از خودت دور کن.عزیزم یک حمام ببر بچه رو خسته بشه بخوابه خودت هم سریع بخواب.گریمیچر بده

وای چقدر وحشتناک

خداروشکرررررررررر🥺🥺🥺🥺بمیرم برا جفتتون
ایشالا دیگ هیچوقت پیش نیاد❣️❣️

کسی از خانوادت نمیتونه بیاد چند روز پیشت بمونه یا تو بری ؟ خب دست تنها خسته میشی

خداروشکر اتفاق بدتر نیوفتاده
منم همینم شب بیدارم تا صبح سرم گیچ میره ماهم آدم هستیم خواهر خودت عذاب نده

خداروشکر که بخیر گذشت اتفاقا منم دیشب ددخترمو گذاشتم رو مبل ردی آغوشیش رفتم آشپزخونه یه دفعه به دلم خورد بهش سر بزنم دیدم خودشو دمر کرده افتاده به صورت روی مبل منم خیلی ترسیدم

خودتو سرزنش نکن، خدا خودش مراقب بچه ها هس

وای حالم بد شد
خداروشکر که متوجه شدی🥲🥲🥲

صدقه حتما بده

عب ندارع عزیزم تو هم حق داری واقن ما مادرا‌ گاهی وقتا انقد خسته میشیم ک نمیفمیم چجوری یهو خوابمون میبره همینکه طوری نشده خداروشکر

عزیزم بی خوابی ادمو داغون میکنه دست خودت که نبوده
منم دست تنهام دو شب پیش بچه دلدرد بود رو دستم انداخته بودم ی لحظه دستم خالی کرد داشت می‌افتاد ماهم ادمیم ربات که نیستیم خدا نگه دار بچه هاست

مادر بودن خیلی سخته مادرای ماهم همین طوری با نگرانی ماهارو بزرگ کردن ولی خدا خیلی حواسش هست نگران نباش گلم

عزیزم هزاربار خدا روشکر

اشکال ندارد خداروشکر که اتفاقی براش نیفتاده بعضی وقتا واقعا کم میاری

عزیزم خسته بودی شب نخابی ادمو دیونه میکنه ناراحت نباش بچع ها فرشته دارن مراقبشونه

خداروشکر به خیر گذشت
منم شیر میپیره تو گلو بچم همین حس رو دارم

وقتی میخوای بچه رو روی پات بذاری بشین روی زمین یا وسط تخت

سوال های مرتبط