سزارین برای چه کسایی بهتر است؟!👩🏼‍🍼

تصویر
۶ پاسخ

خب هیچ کدوم از شرایط رو ندارم
ولی بازم میخوام سزارین کنم😂

هیچکدوم و ندارم ولی بنظرم سزارین برام عالیه🥹🤭خداخودش بخواد

سابقه زایمان سزارین دارم

جفت منم پایینه یعنی سزارینی میشم؟🤩

برای همه😂

برا لاغر ها

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد