۳ پاسخ

نه باباااا
فععک نکنم
احتمالا استراحت میدن تا خودش جوش بخوره

معلومه دوباره همون جا رو پاره میکنن و دپباره میدوزن از اول 🤦🤦

آره...

سوال های مرتبط

مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی