سلام عزیزم برو معاینه تحریکی
اینقدر گفتم دوست ندارم زود بزام
که بلاخره زاییدم
چرا من دوست دارم الان زایمان نکنم
سلام من ک همه کاری کردم دردم شروع نشداخرشم باامپول فشار زایمان کردم ازدم مرگ برگشتم
عرق کاسنی بخور
پیاده روی هم میکنم همه کار میکنم حتی زعفران خودم شربت خاک شیر خودم ورزش میکنم اما هیچ خبری نیست راب..طه هم داشتم هیچ خبری نیست یه هفته پیش هم معاینه شدم دهانه رحمم اصلا باز نشده بود 🤕🤕
خاکشیر اینا خوردی؟پله رو بالا پایین کن پیاده روی زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.