۴ پاسخ

دختر من تا نه ده ماهگی نشست دیگه اصلا سمتش نرفت😂

تا ۳ تا ۳ونیم اینا

اگه عادت کنه و بدقلق نباشه تا دو سالگی اما اگه شیطون باشه تا همین ی سالگی پسر من یه موقع ها میشینه ی موقع هیچ جوره قبول نمیکنه 🤦🏼‍♀️

تا سه چهار سال فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان مهیار 💙 مامان مهیار 💙 ۱۳ ماهگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی