اپتامیل پپتی میدم
البته پسر من شیر مادر میخوره و شیرخشک برای غذاهای کمکیش هست
نان الترا خوشمه هم هس تلخ اینا نیس خیلی خیلی شبیهه به شیر مادره یکم گرون هس ولی بهترین شیره
آپتامیل ha
نان آلترا خوبه آپتامیل پپتی یا پپتی جونیور اینا برای حساسیت گاوی اوکی
اپتامیل پپتی میدم
نان HA
اپتامیل پپتی پسرم میخورد بااینکه یکم تلخ بود،الان دیگع دکترش شیرشو عوض کرده یه هفته ایی میشه
منم نان اچ آ البته با سیمیلاک کامفورت قاطی میکنم چون رفلاکسم داره
آپتامیل اچ آ
بیومیل سوی
اپتامیل پپتی
نان اچ آ پسرم اوایل نمیخورد ولی الان عادت کرده ۲ ماهه داره میخوره وزن دهیشم آنچنان نیست
اپتامیل پپتی اونم تلخه پسرم نمیخوره ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.