واجبه؟؟!!
🫠مضره نزن عزیز .تن بچه مثل گل پاکه .موادمضر مو فرمالدهید و الکل داره دستاشم دهنش بکنه ک واویلا
ای ننه قرطی🥹🥹😍😍😍.
چقدر عجله داری😂😂
معمولاتاسه سالگی هنوزمتوجه نمیشه دستاشوهی میخوره نزنی خیلی بهتره ضررداره برامعدش اوناکه نمیفهمن
6ماه ب بعد 😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.