خانماازکی میتونم لاک بزنم ب ناخنای دخترم؟؟

۶ پاسخ

واجبه؟؟!!

🫠مضره نزن عزیز .تن بچه مثل گل پاکه .موادمضر مو فرمالدهید و الکل داره دستاشم دهنش بکنه ک واویلا

ای ننه قرطی🥹🥹😍😍😍.

چقدر عجله داری😂😂

معمولاتاسه سالگی هنوزمتوجه نمیشه دستاشوهی میخوره نزنی خیلی بهتره ضررداره برامعدش اوناکه نمی‌فهمن

6ماه ب بعد 😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان رادمهر جونی😍❤️ مامان رادمهر جونی😍❤️ ۱۳ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۳ ماهگی