نه بابامن خواهرم کیسه ابش پاره شدسرماهم خورده بودسزارینش کردن بابیحسی سزارین اکثرابی حسیه بی هوشی مگه دیگه جوری باشه
عزیزم کدوم بیمارستان میخوای بری؟
نه عقب نمیوفته فقط بیهوش نمیکنن با بی حسی انجام میدن
نمیدونم اما من رفتم پیش دکتر بیهوشی که نامه بده پرسید سرماخوردگی نداری گفتم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.