میگم سرما بخوری سزارینت عقب میوفته ؟!؟😥

۴ پاسخ

نه بابامن خواهرم کیسه ابش پاره شدسرماهم خورده بودسزارینش کردن بابیحسی سزارین اکثرابی حسیه بی هوشی مگه دیگه جوری باشه

عزیزم کدوم بیمارستان میخوای بری؟

نه عقب نمیوفته فقط بیهوش نمیکنن با بی حسی انجام میدن

نمیدونم اما من رفتم پیش دکتر بیهوشی که نامه بده پرسید سرماخوردگی نداری گفتم نه

سوال های مرتبط