۷ پاسخ

فقط زیره سیاه دم کن با نبات

ببین من اینماه زنیان رو پودر کردم میخورم یعنی فوق العادس،انقدر درد داشتم روز دوم پری خونریزیم انگار تموم داشت میشد اینو خوردم هم دردم افتاد هم خونریزیم اومد قشنگ
بهت پیشنهاد میکنم
طبعشم خیلی گرم و‌خوبه

چایی دارجین بخور

منم درد پریودی دارم 🥲
کلا همه جام درد میکنه

دمنوش نبات و زعفران
چهارزیره با نبات.
مشهدیم که هستی
مشهدیا متخصص داروگیاهی😀🫠

دمنوش بابونه یا زعفران خیلی خوبه با خرما

تخم هویج دم کن بخورزیادمیکنه. ولی دردش رونمیدونم

سوال های مرتبط