نه من بعداز۳ماه بارداریم هرماه میرم برای ترمیم ناخونم
تو که تا الان تحمل کردی این چند هفته هم روش بعد دنیا آمدن وروجک لاک بزن
حساسیت میاره
هر ازگاهی اوکیه. ازون لاکهای خیلی بو دار نباشه بهتره.
من ۱بار زدم
بوش بده من سر لاک باز کردم تا ۲عطسه داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.