دوستان اب هویج تو این هفته هاهم ضرره؟

۵ پاسخ

نه ضرر نداره
من هفته‌ای ۲لیوان میخورم

در حد رفع هوس اشکال نداره ولی چون تراتوژن محسوب میشه نخوری بهتره

اره عزیزم ویتامین آ زیادی داره مضره

بله نخور....من یه شب یه ته استکان خوردم دلم سفت شده ...ببین همه مث هم نیستن ولی در کل تو بارداری نباید بخوری

آره عزیزم نخوری بهتره برامنکه دکترم گفته تا آخر بارداریم نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسنا مامان حسنا ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری