نه من میخورم
نه چیزی نمیشع اینو کسی بهت میگ ک اوایل بارداری ی مثقال زعفرون خورده😂
اگر هر از گاهی بخوری و غلیظ نباشه نه ضرر نداره من از اول بارداریم می خوردم اما گاهی می خورم چون تنها شربتی که حالمو جا می یاره از دکترمم پرسیدم گفت غلیظ نباشه نه مشکلی نداره
من میخورم گاهی ولی خب زیادروی نمیکنم
من زعفرون داخل غذام میزنم
هرچیزی زیادیش ضرره ولی کمش فک نکنم خطری داشته باشه
باعث انقباض و زایمان میشه
منکه میخورم گاهی
اره هفته ۳۷ب بعد مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.