هنوزتبداره
دختر من به دیکلوفناک حساسیت داره فورا اسهال میشه
ن اگه تب مقاوم داره بزار وگرنه بروفن
عزیزم بهتره استفاده نشه اما از این به بعد انشالله لازم نشه اما اگر تپش بالا ۳۹/۵ رسید و هیچ جوره پایین نیومد چاره ای نموند نصفش بزار
پسر من ی بار تبش ۴۰ بود دکترش نوشت براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.