۵ پاسخ

هنوزتبداره

دختر من به دیکلوفناک حساسیت داره فورا اسهال میشه

ن اگه تب مقاوم داره بزار وگرنه بروفن

عزیزم بهتره استفاده نشه اما از این به بعد انشالله لازم نشه اما اگر تپش بالا ۳۹/۵ رسید و هیچ جوره پایین نیومد چاره ای نموند نصفش بزار

پسر من ی بار تبش ۴۰ بود دکترش نوشت براش

سوال های مرتبط