۵ پاسخ

منم امپول ریه زدم ولی وزن بچم کم نبود و هیچ زیاد بود و اب دورشم نرمال.
امپول رو نمیدونم چرا زد برام دیگه

ببخشید وزن بچه کم باشه مگه زود زایمان میکنن؟

شاید بخاطر اب دور بچه ختم میده ن وزن کمش
چون ابش خیلی کمه مایعات هندونه اینا زیاااد بخور

چند هفته ۱۸۰۰
من ۳۵ هفته ۱۸۸۱ بود

من بهم ختم نداد موقع خودم زایمانمه

منم ۳۳ هفته
۱۸۰۰ بود
ولی اب دورش ۱۱
گفت ۳۷ ختم میده

سوال های مرتبط