۳ پاسخ

من خیلی میخورم یعنی از اون

من اوایل زایمان کرده بودم همش تشنه بودم دلم خیلی نوشابه میخواست بقیه میگفتن برات ضرر داره دیگه خیلی دلم خواست دو باری نوشابه خوردم چند شب بعدش بچه دل درد شد کولیک گرفت من نمیدونستم روی شیرم اثر میذاره

تا بچه نفخ نکنه

سوال های مرتبط