من رفتم کلینیک۶۰۰تومن شد
عین سونوگرافی که تاحالا رفتی ، فقط میخوای بری 22 هفته به بعد برو . اینو دکتر بهم گفت
الان اکثرا میرن چون اگر مشکلی خدای نکرده باشه ، اول اینکه یسری نارسایی ها رو نباید طبیعی دنیا بیاد
دوم اینکه روز زایمان به پرسنل بیمارستان میگی که بعد از دنیا اومدنش با توجه به اون مشکل از بچه مراقبت کنن
18هفته رفتم2100شد
مث سونو گرافی انجام میشه
ازاد5200
من چون بیمه داشتم رفتم کلینیک قلب نور دکتر خرازی انجام دادم شد 2 ت
دکتر هارونی هم توی مطبش انجام میده 4 ت
من قلب نور رشت انجام دادم
آزاد ۵۶۰۰ بود
با دفترچه واس من شد ۱۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.