خانما دندون درد دارم ژل میخک بزنم اشکال داره؟؟

۳ پاسخ

خود میخک هم داشته باشی بزاری خوبه
من سیر هم میزارم سریع دردم اروم‌میشه

اره بزن
خود میخکم خوبه
ژل دنتول

بزن منم میزدم ولی قورتش نده

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی