اولی
اولی
ماشین
هاکان داره عاشقشه میزارمش توش تو خونه میچرخونم ولی برا موتور زوده بدردش نمیخوره
اولی خیلی خوبه عصای دستت میشه، من سیسمونی میگرفتم ۱تومن بود😑😑
ماشین الان مناسبه سن اش هس
بقیه مال بالای ۱ تا ۲ سال هستن
ماشین چهارچرخ خونوادم خریدن واسه پسرم عالیه هم بچه نمیفته ازش هم تاچندسال استفاده میکنی
اولی . جا پای پایینشم در میاد میتونه خودشو هل بده بره. ۴ تا چرخ داره تعادلش خیلی بهتره نمیفته بچه
اولیو پسرم داره خوب وراحته ولی سه چرخه دومی بیشترمیتونه استفاده کنه بزرگ که شد رکاب بزنه
اینومیشه قسطی خرید؟؟
من از این خریدم که خودش بعداً مستقل رکاب بزنه و ازش استفاده کنه
چهار چرخ بنظرم بچه راحت تره
و اینم هس
اولی خوبه
و اینم هس
اینم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.