دوستان ابنا کدومش خوبه بگیرم برای پسرم ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

اولی

اولی
ماشین
هاکان داره عاشقشه میزارمش توش تو خونه میچرخونم ولی برا موتور زوده بدردش نمیخوره

اولی خیلی خوبه عصای دستت میشه، من سیسمونی میگرفتم ۱تومن بود😑😑

ماشین الان مناسبه سن اش هس
بقیه مال بالای ۱ تا ۲ سال هستن

ماشین چهارچرخ خونوادم خریدن واسه پسرم عالیه هم بچه نمیفته ازش هم تاچندسال استفاده میکنی

اولی . جا پای پایینشم در میاد میتونه خودشو هل بده بره. ۴ تا چرخ داره تعادلش خیلی بهتره نمیفته بچه

اولیو پسرم داره خوب وراحته ولی سه چرخه دومی بیشترمیتونه استفاده کنه بزرگ که شد رکاب بزنه

اینو‌میشه قسطی خرید؟؟

من از این خریدم که خودش بعداً مستقل رکاب بزنه و ازش استفاده کنه

تصویر

چهار چرخ بنظرم بچه راحت تره

و اینم هس

تصویر

اولی خوبه

و اینم هس

تصویر

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💙امیر حسین 🕊️ مامان 💙امیر حسین 🕊️ ۱۰ ماهگی
مامان قلمبه مامان قلمبه ۱۰ ماهگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی