عزیزم میخای سفارش بدی یابدی بدوزن
راستیه قشنگ تره
سمت راستی همیشه قشنگ و شیک
راستی
راستی
گلبهی.
چپیی مد شده همه اتلیها دارن ..
اگر مد میخوای چپی
ولی اگر قشنگی رو میخوای من نظرم راستیه..خیلی خوبه تو تن😍
صورتیه قشنگه. اون که شکل دندونه تو تن قشنگ نیست
بنظرم گلبهى رنگ
اگه فقط ميخواى عكس بگيرى سمت چپى
راستی
راستی
سمت راستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.